søndag 26. februar 2012

Snart ei ny uke..

Ja det er denne helgen snart over også, om litt under 1 uke så er vi i mars måned. Her nede på Østlandet er det meldt 13 + grader på onsdagen, det kaller jeg ikke vinter med vår. Ja helgen har gått fort her på Hanaborg, fredagen ble det svømming med noen venner på Bølerbadet.  Der var vi i noen timer. Etter på gikk turen hjem til en av dem, der slappet vi av til ute på kvelden. Da dro vi ned til Oslo by, dro på utestedet Oslo Bar og Bowling. Vi ventet i 1 time på å få spille, da vi satte i gang så startet jeg dårlig. Men etter vært spilte jeg bra.. se bilder under her?? Lørdagen gjort jeg ikke mye, satt ute i solveggen her til meg. Godt og varmt var det, på kvelden ble det en fin middag (pizza) i dag søndag dro jeg til Fornebu på Hundsund bad og svømte noen meter + var i helsebassenget. Var der i 3.5 time. Etter på dro jeg opp til en venn som bor i Oslo, vi dro ute for og finne noen mat og spise, de ble en Indisk middag i dag på Delhi Tandoori Restaurant. Godt var det. Jeg dro hjem til Hanaborg sånn ven 20 tiden. I natt er det også Oscar utdeling i Hollywood, Håper på at det Norske bidraget med Tuba Atlantic får en Oscar. Klikk her for å lese mer om Tuba Atlantic?
Ja til uka som kommer, Blir data og barne trening ++ mye mye mer.. så nå er vinterferien over..

Ha en videre fin uke alle sammen!! Kos dere i vår varmen???

Første runde, jeg vant med 121 poeng:)

Andre runde av kampen, jeg vante med 110 poeng

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar