torsdag 2. februar 2012

Helg igjen:) jippi


Yes.. da har det blitt helg på meg.. godt er det.. Har hatt en travel uke, tirsdagen var det data og trening med barn + data på kvelden. Onsdagen data og en tur ned til LTN (Landsforeningen for trafikkskadde). Litt info må man få. På ettermiddagen gikk turen opp til en kompis av meg som bor på Oppsal, I dag har det gått i data og barn.. i morgen blir en rolig dag.  Må vel ta helge vasken. + at det blir en liten trenings runde på Bøler badet med noen venner. I helga skal jeg ta det med ro. Før en ny uke starter igjen med masse som skjer får et stor fint besøk neste torsdag. ( kommer med mer oppdatering av det i neste uke) Uken går litt for fort for meg.. er bare 16 dager til jeg har bursdag igjen..
Ha en strålende helg alle sammen!
Ellers så har jeg fått i meg et nytt snowboard og Samsung Galaxy tab, Har drevet og testet den. den funker som den skal..

Trollmannen Andre med lysa


Nye brette og Samsung galaxy tab eska 
samsung galaxy tab 

2 kommentarer:

  1. Du verden så aktiv du er da.
    Morsomt å lese.
    Likte tab`en din, forresten. Bittelitt misunnelig...

    hilsen
    Mink

    SvarSlett
    Svar
    1. :) yes.. har ikke så mye tid til og sitte rolig nei.. :) hehe:)
      Taben er kjempe fin den:) funker som den skal også:)

      Slett