mandag 20. februar 2012

Ny uke med masse muligheter

Dekka bord
Ja. Da er vi kommet til en ny uke.. på søndagen som var i går hadde jeg laget til selskap igjen, men kaker og kaffe. Det kom 11 stykker til meg da. Vi koste oss i mange timer, min venn Cato kom ute på kvelden. Da dro ned til sentrum av Lørenskog for og finne noen å spise på, vi dro til slutt til Pepps Pizza på Metro. Etter vi hadde spurt om dem hadde burger, det hadde de ikke igjen. Så da dro vi ut igjen. Da dro vi innom Kiwi og kjøpte oss Grandiosa og brus.. Hehe. Så det ble middagen. Resten av kvelden gikk i prat og spilling på PS3. Vi sitter nå og spiller bil spill. Ja i dag mandag skal jeg en tur oppi Tryvann og stå på snø brett. Resten av uken blir det litt roligere, Vinterferie. Torsdagen blir det årsmøte i LTN Oslo. + at det ser ut som at jeg får besøk av Eventyrsamen på fredagen.

Dere får ha en kjempe fin uke!
Muffins :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar