lørdag 18. februar 2012

Bursdagen min 18 februar 2012

Kake bordet:)
Yes.. da er jeg blitt 26 år.. dagen i dag har gått fort, jeg våknet like etter kl 8, da hadde jeg fått en sms på mobilen av Kai, han lurte på om de kunne komme på bursdags kaffe i dag til meg. Jeg ringte han opp og sa ja. Så da ble det litt mer stress på meg, hoppa opp av senga og spiste frokosten i en fei. Jeg så etter vært på mobilen min, der lå de sms og Facebook meldinger over 50 stykker som hadde gratulert meg. Hadde ikke tid til og sjekke alt, jeg dro bort til FjellhamarRimi der fikk jeg kjøpt inn litt brus og div som jeg manglet til selskapet.  Når jeg kom hjem fra butikken fikk jeg sett litt på Facebook, 106 meldinger hadde det kommet inn da. Så når klokken var blitt 15.00 var alt dekt på og klart til folket kom, de kom cirka 30 senere.  Vi koste oss frem til 18.00, da dro de. Det så ut som at det hadde kost seg. Nå sitter jeg og slapper av i stolen med trance og skrive takk til alle som har send meg sms og melding på Facebook og Twitter, i morgen er det også et selskap. Men jeg slipper og stresse så mye til i morgen. Har det meste klart nå..

Ha en videre fin kveld alle ute i den store verden??

Se bilder under her???
Kai, Lars og Ida.
Meg og Emil Andre, ikke helt i form gutten.. små syk
Fint ja?? :) jeg satt i noen min og bretta :)  


Lars i fint humør


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar