torsdag 23. februar 2012

Helg her på Hanaborg

Da er det blitt helg her på Hanaborg.. godt er det.. men har hatt j++++ vondt i rumpen den her uken etter at jeg datt på is flekke ved Tryvann på mandagen har smurt inn den med tigerbalsam i 2 dager nå. er bedre, ellers så gjorde jeg klart til årsmøte i går i Oslo LTN. Så i dag var jeg oppe tidlig for og hente nøkkel kort og div til årsmøte som var i kveld.  Så når klokken var blitt 18 startet vi med et medlemsmøte. Vi var til sammen 16 stykker, så når klokken var blitt 19 var det bare og åpne årsmøte. Det gikk kjempe fint, vi brukte cirka 1.5 time på alle sakene. Så nå er det heldigvis 1 år til neste gang det er. Ja da vil jeg ønske dere alle en kjempe fin helg!! Om solen kommer frem så blir det og nyte den. Ellers så vet jeg ikke hva jeg kommer til og finne på i helgen. Det blir sikkert noen.  Les intervju med meg i Ditt Oslo, det er om funkis parken klikk her for og lese det??

Bilde som ble tatt av dittoslo.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar