søndag 5. februar 2012

Snart ny uke.. uke 6

Ja da er denne helgen snart over.. ja hva har jeg drevet på med.. For det meste slappet av. Var på en fest på fredagen til noen venner nedi Oslo. Lørdagen fikk jeg tid til å vaske litt her inne i leeligheten min. Får stor fint besøk av min mamma på torsdagen som kommer. I dag sov jeg til 13 (ikke bra) hehe. Spiste brunsj, var ute og måkte litt snø etter jeg hadde spist. Ellers så har jeg vært nede på Fornebu og badet i dag..
Nå starter hverdagen igjen om ikke så mange timer. Jeg skal til hudlegen og sjekke skallen i morgen. Så etter jeg har gjort det går turen oppover til Tryvann for 4 – 5 timer med snøbrett. Resten av uken blir det trening, data og litt fri..
Ha en videre fin uke alle sammen!

Jeg har funnet fram noen snø bilder som jeg fikk tatt i fjor 2011 6 februar. Så fikk jeg tatt noen bilder av snøen i dag. Det er stort forskjell.. Har bare måkt 4 ganger i år. i fjord hadde jeg måkt over 16 ganger på samme tid. se bilder under her??

6 Februar 2011
5 Februar 2012

Fra inngangen til huset tatt 6 februar 2011
Inngangen til huset 5 februar 2012 ( ikke mye snø her:))
Gaten nedfor huset 6 Februar 2011
Gaten nedfor 5 februar 2012



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar