fredag 2. mars 2012

Helg:)

Ja.. da er vi kommet til fredag, og bloggen min har rundet over 1000 treff, jeg vil takke nr 1000 som er en ip fra Kina. Det er vel godt og si god helg. Ja.. Nå er vi jo kommet i Mars måned Her på Hanaborg har dagene gått så fort.. alt for fort. Mandagen gikk turen til Tryvann, rumpen min holdte noen turer i bakken før det gjordet litt vondt igjen. Men jeg fikk kjørt litt, det var ikke de beste forholdene oppi der. Bløt snø, så det gikk ikke for nedover. Tirsdagen gikk turen til svømming og trening med NERO barna + litt data. Onsdagen ble det mye data og ene tur ned til LTN. I går torsdagen gikk dagen mest i data. Ja i dag fredagen blir det en tur til Oslo, når lørdagen kommer så skal jeg til noen venner og hjelpe dem med data og lage brosjyre. Søndagen blir en vakker dag ute på Hundsund bad + at jeg skal nye litt av sola og varmen, så da vil jeg ønske dere alle en kjempe fin helg!
Skal prøve og ta noen bilder i helgen.. har ikke tatt så mye den her uken.

Våren er på vei tror jeg da:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar