fredag 17. februar 2012

Helg igjen her på Hanaborg

Dåpen min i 1986
Yes.. da er det blitt helg igjen her på Hanaborg og vinter ferie, jeg sitter her og hører på trance nå.. ja den her uken har også gått fort, jeg sende a mor opp igjen til Trondheim på mandagen. De siste dagene har jeg bare drevet på med data og barn (trening og assistent) på onsdagen var jeg en tur opp til Nannestad til folket der. I dag har jeg vært ute og kjøpt små kaker og drikke til søndagen, I morgen den 18 har jeg bursdag igjen.. ja hvor gammel blir jeg??  Ja tørs jeg og si det da.. nei jeg blir 26 år, nærmer meg fort 30 nå uff.. og tiden går alt for fort.. husker når jeg var yngre da gikk tiden så sakte. Men nå for tiden går den litt for fort.. i morgen blir det og rydde og gjøre klart til bursdags fergingen med venner som kommer på søndagen. Jeg har ikke tatt noen bilder den her uken, men vi har hatt kjempe fint vært.  Ja da vil jeg ønske deg og dine en riktig fin helg!! Så skal jeg kose meg inn i mitt 26 leveår..


Ramp ungen ja.. her er jeg vel 2.5 år..

Sånn ser jeg ut i dag.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar