mandag 20. februar 2012

Oslo Funkispark

Godt Brød Bakeri
 Stort utvalg av snowboard
Godt Brød Bakeri
Nå er det vinterfeire på meg.. jippi,
Ja i dag var det på tide og komme seg opp i ski bakken på Tryvann  (Funkis parken), jeg dro ditt til kl 14. Spiste en økologisk middag. Se bilde under her? Så når klokken var nærmere 15 kom de andre folkene som skulle stå og sitte med ski og snøbrett, jeg står på snøbrett. Jeg dro etter vært rett over til stor bakken, jeg kjørte der i 2 timer. Så var den en liten pause med boller og Red Bull (og litt vann) Så dro jeg og 3 andre som kjører sitski over i stor bakken, når jeg tenkte og ta min siste runde, da gikk det helt på ræva helt nederst i bakken. Jeg gikk rett på rumpen, det var en liten is flekk der, den landet jeg rett på. Det var ikke noen godt, etter 2 min på knærne var jeg oppe og kjørte ned til heisen så gikk turen opp til toppen av bakken. Fikk neste ikke til å gå, men kom meg bort til kaffen og fikk byttet klær. Så etter jeg kom hjem var det godt og sitte i massasjestolen, det funka bra for rumpen det.. gjør ikke så vondt lengre, regner med at jeg er stiv i morgen. Skal nok overleve det, håper på litt mer snø til neste mandag..  Om du vil så kan du sjekke ut hva Sitski er?? klikk her, du er velkommen til og teste det ut vær mandag fra kl 16 til 20


Middagen min i dag, kjempe sunn
Tryvann tårnet ser du bak 
Litt reklame for Oslo Funkispark
Alt av aktivitets hjelpemidler ski  finner du her




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar