mandag 6. februar 2012

Mandag 6 februar

Yes.. da er vi i uke 6, dagen i dag ble det data og snøbrett kjøring oppe på Tryvann vinterpark. (Funkisparken) Jeg dro ditt med t-banen kl 14, var der oppe 14.30, på vei oppover snødde det kraftig + mye vind. Når jeg kom opp til Tryvann var det mye mye snø som lå i bakken. Når jeg kom fram til der vi hadde brettene var det mye snø der. Jeg fikk bytte klær fort. Så da var det bare og ta heisen oppover til stor bakken Tårnbakken. Den kjørte jeg ned i over 3 timer i strekk.. + at jeg hadde en drikke pause på 15 min før det var og kjøre igjen i 1 time.. Da hadde jeg kjørt i over 4 timer.. kjenner det på bena her jeg sitter hjemme nå. Men godt er det, i dag var det bare løs snø. Håper at det blir sånn føre neste mandagen og. Etter 8 år med pause, så har jeg funnet tilbake teknikken kjører så bra.  Så det er bare og komme seg oppi Tryvann du også?? Det er på mandager mellom kl 16 og 20. Du får låne alt av utstyr du trenger, (Snøbrett, langrenn, slalåmski, sitski og hjelm) klær må du ha med selv, det er for alle aldre.  Klikk her for mer info??
Alt er tilpasset oppi der, de som er ski instruktører er kjempe flinke til og lærer bort tips og triks.

Utsikten fra t-banen, her er jeg nesten oppe på Holmenkollen. Det du ser utover her er Oslo by.
Funkisbakken med mye snø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar