søndag 12. februar 2012

Søndag og morsdag



Yes.. da er neste helgen over. Ja hva skal jeg si, har hatt en topp helg med mamma på besøk her, hun kom på torsdagen, fredagen var vi på Strømmen storsenter hele dagen, mamma og jeg fikk kjøpt mye. I går lørdagen dro vi til Oslo med 13 toget, dro fra Oslo s til Oslo City. Der var vi i 1.5 time, når vi kom ut fra der var vi sliten. Det var så mye folk som var der, de gikk opp på hverandre. Fra der gikk vi over til Egon på Jernbanetorget. Drakk årets første utepils.  Når vi hadde vært der 1 time så gikk vi innom Arkaden som ligger ved Karl Johan.  Vi gikk bare rett igjennom der. Så gikk vi litt oppover Karl Johan. Når klokken var blitt 17.30 satte vi oss ned ved Mona Lisa Huset, der bestilte jeg en Høybråten burger.  Det er den beste burgeren jeg har smakt hittil i Oslo. Så etter vi var ferdig med middagen gikk turen til The Scotsman for og ta en øl før vi dro hjem til Hanaborg. Resten av kvelden gikk til å se på tv og slappe.  I dag har vi gått en lang tur rundt Hanaborg/Fjellhamar vi gikk sånn cirka 7 km. Vi lagde laks til middag, mamma har fått en genser og grønn Te i morsdags gave fra meg i dag.  Jeg skal sende henne hjem til Trondheim i morgen.
Den uken som kommer nå blir det data, trening og litt fri.
Ha en strålende uke videre alle sammen!
Se bilder under her?
Nye bilen min:) funker bra.

Mona Lisa Huset middag

En gå pils etter og ha trimme i 1.5 time:)
Søndags middag laks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar