mandag 30. januar 2012

Yes.. ny uke

Yes.. da er snart mandagen ferdig, jeg var på Nannestad på lørdagen. Var med Emil (4.5 år), lars (1,5 år) og Svein Borgar (16 år). Lars var ikke i så bra form, syk var han. Men Emil og Svein Borgar var i fin form.  Vi var for det meste inne til dem hadde det gøy med tv og leker.. søndagen sov jeg lenge, sto ikke opp før kl 12, så når klokken var blitt 16 dro jeg bortover til Oppsal, vi hadde trente i innebandy kl 19 vi trente i noen timer. Når jeg var ferdig der gikk turen hjem, da fikk jeg besøk av min venn Cato han kom til meg ute på kvelden. Da lagde jeg Grandiosa til middag. Når den var spist opp prata vi frem til kl 2 i natt som var. I dag har jeg for det meste tatt det med ro, dro til Tryvann skipark (funkis parken) til kl 15.30. Der var jeg frem til kl 20, stor koste meg på snowboard. Hadde bare en liten pause ute på kvelden. Når jeg kom hjem kl 21 var det rett i dusjen. Nå er jeg litt (mye) stiv i bena.. jeg tror at jeg har godt av og bruke muskler ikke jeg har brukt på lenge.. Jeg fikk til mye i bakken i dag, svingte og kjørte fort. Har ikke tatt så mye bilder i dag, kun et. Men skal ta litt flere neste mandag. Da håper jeg at alle dere får en kjempe fin uke videre???  Om 1 dag er vi i februar, det er min måned. Har bursdag den 18. februar. Da runner jeg 26 år.. Her blir det bare og sitte i ro og trykke på data og høre på musikk (Trance) og resten av uke blir det data, trening med barn, og å slappe av..
Hadde nesta hele bakken for meg selv, kun skyggen og meg:)


1 kommentar:

  1. Skyggen er en fin kamerat på tur. Min er i 4-beint utgave(dvs bikkja vår)

    SvarSlett