torsdag 3. januar 2013

Nytt år og nye muligheter?

Ja.. da kan jeg vel bare si godt nytt år til dere alle! ja nå er vi i år 2013, dommedagen gikk helt feil i desember. Vi sitter jo her i dag hehe. Jeg hadde en rolig nyttårsaften, var for det meste hjemme. Men når klokka var like ved 24 så stakk jeg ut og satt opp noen av bombene jeg hadde fått i. Se film under her av noen av dem? + bilder. Ja like etter kl 24 var jeg ned til noen naboer der jeg fikk smake på litt champis. Jeg kom meg i seng ikke før langt ut på natten hehe, men var oppe igjen kl 12 1 nyttårsdag. Gikk meg en lang tur og var til noen venner, i går onsdag gjorde jeg minst mulig. Ble litt data og tlf snakk med noen som ikke kunne data. Så i dag har det gått på data og regnskap til for foreninga jeg sitter i. Nå går vi snart mot den første helga januar, helgen blir det også noe som skjer. I morgen skal jeg på pizza og hjelpe noen venner med data og ipad, lørdagen skal jeg på bursdagsbowling med ei god venninne. Søndagen blir det bading. Så da vil jeg ønske dere alle en kjempe fin helg! Kos dere det skal jeg



Noen som fyrer av ved rådhusparken

Mine bomber (rødt)

Så i hvit

Et fint skudd av ene bomba bilde her kom også i Rb.
klikk her for og se det?

Stjernesmell







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar