torsdag 10. januar 2013

Da tikker klokken fort mot helg

Da er snart denne uken over, men først er det helg.
Ja jeg kan si at tiden har gått fort den her uken også, mandagen var en rolig dag med data og div etter på. Tirsdagen var det data og trening med El-innebandy barna. Onsdagen var det noen møter så gikk turen opp til Tryvann der det ble snowboard i litt over 4 timer, jeg merket det i dag når jeg sto opp, stiv som bare det i bena. Men Tryvann blir det vært mandag og onsdag fremover. Ja resten av dagen har det vært møter og en tur innom brillebutikken Specsavers for å sjekke synet, jeg trodde at det kom til å bli dyrt. Men nei da, fikk full syns test og 2 par briller til 1400 kr, brillene kommer ikke før og 14 dager. Hadde ikke så mye forandringer på synet, kun litt mer skjeling på vestre øye. Etter det var jeg til en venn på Kjeller og fiksa nette til han. Resten av kvelden har gått til avslapning. Ja i helgen blir det en tur til Nannestad der jeg tenkte og ligger over til gutta. Så da vil jeg ønske deg og dine en kjempe fin helg! Skål og kose dere?

Litt snø er det ennå utenfor til meg

Trønder :)

vakker med lys utenfor når det er mørkt

Is og snø :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar