torsdag 24. januar 2013

Bare 1 uke igjen av januar helg først

God kveld :) Ja da er det snart helg igjen her på Hanaborg
Mandagen var det møter og snowboard på Tryvann i noen timer, tirsdagen gikk det i data kurs og El-innebandy. Onsdagen gikk det i data og møter, på ettermiddagen ble det snowboard igjen på Tryvann. I dag gikk turen opp til Eidsvoll etter å ha vært der noen timer, gikk turen til Nannestad der jeg fikset data og fikk servert mat:) Nå sitter jeg hjemme her og venter på helgen skal komme. Fikk meg action kamera i dag, som jeg skal bruke til snowboard filming. I morgen går turen ut til Aurskog skal treffe en venn der. I helgen blir det litt som skjer også. Kommer tilbake med mer på søndagen? Da får du og dine ha en kjempe fin helg!
 
Nær foto av planten min



Hanaborg stasjon 360 grader

Hanaborg




Kamera :) du ser hva det står på det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar