søndag 30. desember 2012

Nyter nest siste dagen i året

God kveld mine kjærer lesere.
Ja snart er vi inne det siste døgnet av 2012, om litt over 22 timer så er vi i år 2013. Jeg skal si at 2012 har gått fort, jeg har vært opptatt med det meste siden året 2012 startet. Dere kan lese hva som har skjedd i alle innleggene som ligger under her? Gidder ikke å skrive så mye om det.  Nå har jeg tenkt å få et bedre år, så jeg ser frem til og startet 2013. På lørdagen var jeg for det meste hjemme, var på en lang gå tur. Det regnet og var glatt uten for her, det har smeltet bra med snø det siste døgnet. I dag har jeg vært på Nannestad til folket mitt der, hadde en hyggelig dag med dem. Nå sitter jeg her hjemme og nyter musikk og Facebook + en øl. Da vil jeg ønske dere en riktig fin uke som kommer og ikke minst et godt nytt år!!

Sydvest er bra å ha når det regner :)
Møkka været vi fikk i går

Snøen smelter godt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar