søndag 13. januar 2013

Snart en nye uke


Ja da er denne helgen over også, jeg har vært til mine gode venner på Moreppen (Nannestad). Lå over der fra i går (lørdag) til i dag. Jeg hadde en koselig inne dag med gutta i går, det var litt for kaldt for dem å være ute. Så vi kostet oss med spilling på Nintendo og Samsung pad min. Jeg kom meg til sengs en gang i natt, våket 08.00 i dag. Når jeg gikk ut fra der jeg lå så satt det 2 gutter i stolene sine og sa hei til meg. De kom og ga meg en klem, så etter litt ble det en fin frokost. Når den var ferdig ble det ski på tv og leking med gutta til langt ut på ettermiddag.  Etter å ha blitt med og lagt gutta, gikk turen hjemme over. Kulda har kommet nå, det var 21 – når jeg dro fra Gardermoen. Når jeg kom hjem til meg selv så var det – 17 grader. Til uke blir det møter, snowboard trening, data og div andre ting som skjer. Da vil jeg ønske deg og dine en riktig fin uke som kommer!



Kaldt ja.. - 16.7 13 Januar 2013 kl 22.40

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar