torsdag 17. januar 2013

Helg om ikke så lenge

 Yes.. da er det om kort tid helg
Ja den her uken startet med noen møter på mandagen før jeg dro opp til Tryvann skisenter for å stå på snowboard. Jeg var oppe der sånn cirka kl 15.30, sto på brett og prata med de andre som var der. Dro hjem sånn ved 19.30 tiden. Tirsdagen gikk til data og trening med barna, onsdagen ble til at jeg dro til en venn på Sofienberg. Han ble med opp til Tryvann skisenter da, meg ble det snowboard i 4.5 time. Når jeg kom hjem så hadde jeg blitt støl i bena, godt at man har massasjestol. I dag torsdag har jeg hatt møter og fikset en data for en venn, bytta operativsystem fra Vista til Windows 7. Etter å ha blitt ferdig med pc til min gode venn så har jeg for det meste bare slappe av. Fikset noen programmer og web sider. Ja hva skjer i helgen, i morgen blir det en tur inn til Oslo for et møte. Ellers bare en rolig fredag. Lørdagen blir det møte og et kurs. Søndagen er det nok en avslappende dag her hjemme. Med styremøte og det kan se ut som at det blir innebandy på kvelden. Da vil jeg bare ønske dere en kjempe fin vinter helg! Meldt litt høye kuldegrader her på Hanaborg. (Se nye vinter bilder under her) Er også snart ferdig med foto siden min, den er åpnet for publikum nå. Er under bygging ennå, men ta en titt ved og klikk her-->

Vinter




Gårdsplassen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar