søndag 27. januar 2013

Ny uke og mye som skjer

Da tikker klokken mot en ny uke..
Ja i helgen har jeg for det meste tatt det med ro, var barnevakt til noen venner i går til 4 herlige barn. Der ble det Grandiosa til middag og godteri. Så etter det ble det natta på de 2 minste, de 2 største fikk sitte oppe litt lengere. Jeg kom hjem sånn cirka 00.15 i natt, da fikk jeg tatt meg en jeger før det ble data og spilling. Så i dag sto jeg ikke opp før seint, kl 18 dro jeg til Oppsal der det ble 2 timer innebandy fra kl 19 til 21. Når jeg kom hjem fikk jeg måket litt snø, måkte tidligere i dag også. Ja til uken som kommer skjer det mye også, i morgen mandag blir det møter og Tryvann på ettermiddagen.  Tirsdagen blir det data og banetrening, så på onsdagen blir det en tur innom Personskadeforbundet LTN på dagen, ettermiddagen går turen opp til Geilo. Skal på tur med Funkis Snowboard klubb. Så sånn ser uken min ut til nå, ja ellers så har det kommet mye snø her i dag. Så jeg regner med at det blir fint føre oppå på Tryvann i morgen. Da får dere ha en kjempe fin uke som kommer!! Det tror jeg at den blir til meg.
Det snør det snør :)

Kommet litt i dag ja:)

Tilføj billedtekst

Bar skilt som jeg fikk fra Kina på onsdagen:) kun 10 kr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar