søndag 20. januar 2013

Bloggen min fyller 1 år i dag

God dagen min venner.
Ja da er denne helgen over også, i dag 20 januar 2013 er bloggen min 1 år. På 1 år har dere sett hva jeg har driver på med. Jeg håper å skrive blogg i mange år fremover.  Ja på fredagen ble det en rask Oslo tur før turen gikk hjem til Hanaborg. Ble litt god drikke på fredagskvelden, i går lørdagen var jeg på noen møter på morgen før turen gikk opp til Idrettshøgskolen på Songsvann der jeg var på innebandy kurs. Der ble jeg i 6 timer, lærte mye. Resten av kvelde gikk til god mat og div andre ting. I dag søndag har jeg hatt styremøte hjemme til meg. Så på ettermiddagen dro jeg til Oppsal der det ble 2.5 time med innebandy spilling. Så nå sitter jeg her i god stolen etter å sittet i massasjestolen, stiv som en påle. Hehe.. håper at det går over inne morgendagen. Ja til uken som kommer blir det Tryvann å stå på snowboard, det blir 2 dager med det. Data og trening blir det en del av også. Så vi får se om det blir noen andre ting som skjer. Da vil jeg ønske deg og dine en kjempe fin uke som kommer!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar