mandag 4. februar 2013

14 dager til jeg har bursdag

God kveld mine damer og herrer, ja nå er jeg kommet hjem fra en kjempe uke med masse som har hent, mandagen var det Tryvann, tirsdagen var det data, bare svømming med en gutt og friidrett trening. Onsdagen gikk turen til Oslo tidlig for et masse snakke med Personskadeforbundet. Kl 16.45 var bussen som skulle ta med oss til Geilo kommet, vi var 7 stykker i bussen. Hadde kjempe god plass i den. Vi kom fram sent på kvelde på Geilo Gaarden, første kvelden ble det bare litt mat spising. Torsdagen sto vi opp sånn cirka kl 8, spiste en god frokost og dro til bakken, vi hadde sol og -6 grader og bakken var det kjempe fint føre. Vi kjørte i mange timer og øvde oss på div innen snowboard feltet. På kvelden tokk vi det rolig, fredagen var vi oppe tidlig. Spiste en rask frokost før turen gikk opp til bakken. Vi koste oss med mye kjøring jeg hadde en liten ulykke på et hopp jeg datt rett på rumpe, og på slutten hadde dagen vi aking i bakken med rattkjelker. Det ble noen fall hehe, og mye latter. På kvelden inviterte de fine instruktørene oss opp på middag, da fikk vi servert taco. Etter vi hadde spist så ble det Idol. Lørdagen var vi oppe tidlig dag også, vi var i bakken til kl 09.10. Vi var alle klare for å kjører slalom på snowboard. Vi fulførte 2 runder, tiden fikk vi ikke vite før på kvelden. Etter konkurransene kjørte vi mange ganger. Så gikk turen ned til der vi bodde, slappet av i noen timer før vi skulle ut å spise. Vi spiste på en kinesisk restaurant, etter vi hadde vært der gikk turen ned til leelighete til instruktørene får og få fasiten og premier for dagen prestasjoner.  Alle fikk fine premier. Etter det var gjort så ble det litt tv og snakk, før senge kalte igjen. Når vi sto opp så var det bare og pakke det siste og dra ned til Oslo igjen. Når vi var framme så gikk turen min ut til Hundsund bad der det var svømming. Etter deet dro jeg til en venn før jeg kom meg hjem. Så nå er jeg delvis klar for en ny uke, blir nok ikke noen Tryvann på meg i dag (mandag) har litt vondt i rumpa ennå- Men jeg skal prøve meg på onsdagen. Resten av uken kommer det til å bli data, trening og div besøk. Da får dere ha en kjempe fin uke!! Se bilder og film fra Geilo turen under her? Jeg glemte neste og skrive en ting, vi spilte også bowling en dag. 

Her bodde jeg




Pause mat under bowlingen





Inngangen til der vi bodde
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar