søndag 25. mars 2012

Ny uke med masse muligheter

Her ligger sommerfugl og slapper av i varmen
Ja ja da er denne helgen snart over også:) ja tiden flyr, i natt stilte vi klokken 1 time frem. Så da får vi 1 time mindre og sove på i dag, ja jeg fikk besøk av 2 av mine tanter på fredagen. Når jeg traff dem dro vi direkte og spiste middag. Så når vi kom hjem på kvelden, var begge 2 sliten. I går (lørdagen) ble vi sittende i solen i 6 timer, etter det dro vi til Metro der de og jeg fikk shoppet litt. Vi var der i 2,5 time, så var det middag på Roma etter det. Vi var hjemme sånn ved 20 tiden, resten av kvelden ble det bare rolig. I dag sto jeg opp kl 10, lagde meg frokost og satt meg ut i solen. Jeg og mine tanter ble sittende der i 6 timer i dag og. De dro 16.30 fra meg, så nå er jeg hjemme alene igjen. Uken som kommer blir det data og barene trening + en tur til Nannestad til folket der. Ellers så fikk jeg bestilt meg fly tur opp til Trondheim i mai, så i år blir 17. mai feiret med å se på folketoget der oppe.
tenk at det er bare 1 uke igjen til 1. april (palmesøndagen) Da blir det ferie i cirka 1 uke.
Ja da vil jeg ønske deg og dine en riktig sol fin uke! ( Trønder god regn uke til dere) Men håper på at det kommer litt sol til Trondheim og. Ja se på sommerfugl bildet jeg har tatt??


Nær foto av den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar