torsdag 8. mars 2012

Helgen er kommet

Herrens måltid på kvinne dagen
Yes.. da nærmer vi oss snart helg:) Gratulerer med kvinne dagen alle kvinner som er innom bloggen min. Ja den her uken har det gått i et siden mandagen. Mandagen var jeg styremøte i BHSSV (Beitostølen Helsesportsenter Venneforening) jeg sitter i styret der, Ellers på mandagen gikk det i data. Tirsdagen ble en rolig dag på starten, før det var trening med barna i NEROHIL (Nedre Romerike Handicapidrettslag) onsdagen var en dag med data, før jeg fikk en fin tv kveld med Bingobanden, etter det var det NAV med Atle Antonsen på TVNorge, når han var ferdig gikk turen over til Lillyhammer på nrk1. Så det var den dagen, i dag torsdagen var jeg på film innspilling på LTN, Etter på gikk turen til Sandvika for noen møter. Så da kan jeg ta helg, men i morgen skal jeg en tur til Moreppen til Emil og Lars. Når helga kommer så regner jeg med at det blir litt svømming på lørdagen og søndagen blir det innebandy på Oppsal. Ja da vil jeg bare si god helg til dere alle?? Nå er det 1189 KL 22.46 8mars som har vært inn på bloggen min, det er troppers.
Ikke snak om desserten:)
Film innspilling





Stjerne i blikket

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar