torsdag 22. mars 2012

Helg er kommet

Våren er kommet her nede til meg :)
Ja.. da er snart denne uken over også, er ikke mange timer til helgen. Ja den her uken har gått fort som vanlig. Var på et kjempe fint foredrag med Per Anders Nordengen "Når forandring ikke fryder" latteren satt løst på alle som var med på det, det var igjennom LTN Asker og Bærum. Onsdagen gikk det til data å nyte solen, i dag torsdagen har gått til og være assistent og data. Så jeg kan si at jeg har tatt helg nå, det blir ikke helt helg. Får besøk av 2 tanter fra Trøndelagen, dem flykter fra alt regnet som har kommet der og ned til SYDEN:) hehe..
Ja da vil jeg ønske dere alle en fin sol/vår helg!!. Håper på at solen kommer til dere oppi Trondheim får litt sol i løpe av helgen. Ellers så har jeg ledig plass neste uke?? om du ønsker litt sol


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar