søndag 18. mars 2012

Ny uke

Meg, min super tante Hildegunn og Hans Majestet Kongen. Harald V
Ja ja.. da er snart helgen over. Om ikke lenge starter en ny uke.. Ja jeg har bod i Oslo city (by) i helgen.  Har vært på kurs, mye artig men lite søvn. Så i dag søndagen sto jeg opp kl 08.55 etter noen få timer søvn, kl 09.30 startet vi med siste delen av kurset. Så når klokken var blitt 12 dro jeg til Lillestrøm. Etter jeg hadde kommet ditt, kom min far nedover til meg på et lite besøk. Så nå er det 3 år og 1 dag siden jeg og min tante var på besøk til kongen. Se bilde under her?? uken som kommer blir det data, og et foredrag på tirsdagen. Resten av uken blir som den kommer.  Neste helg før jeg besøk av mine 2 tanter. Det skal bli artig, da vil jeg ønske dere alle en kjempe fin vår uke (om dere trenger snø skuffe hjelp i Trondheim? Så er det bare og ringe?? )




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar