torsdag 29. mars 2012

Helg og påskeferie


Tørr drakter til de trenger det.
Yes..det er det blitt helg på meg, PÅSKEFERIE. Ja det er godt.. :)om ikke mange dagen er vi i april. Ja den her uken har gått fort den også.  data, barn og trening har uke gått i + en tur på Aker Brygge på onsdagen med min onken, der spiste jeg en BBQ burger på Jacob Aall. ja solen har stått på vær dag her nede, blomster og fugler våkner til live. Ja i helgen blir det og slappe av på lørdagen, søndagen skal jeg har styremøte i LTN Oslo. Så jeg sier bare GOD HELG! Om du er i fra Trøndelagen så selger jeg våt/tørr drakter til en lav pris nå.  Om du har lyst til og se litt sol i påsken? Så er det bare og bestille sengeplass til meg?? har ledig plass hele påsken. Ja ha en videre fin uke og helg alle som titter innom her, har
kommet over 1500 treff nå.



Fjellhamar


Natt himmelen på Hanaborg
BBQ Burgeren






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar