mandag 12. mars 2012

ny uke :)



Snart sommer
Ja ja da er snart den første dagen den her uken snart over, helge gikk fort og bra.. :) mesteparten av helge gikk med til og se på ski 5 mila og 3 mila i Holmenkollen. Søndagen ble det innebandy trening med gutt på Oppsal. I dag mandagen ble det litt data fra tidlig av, så når klokken ble 14.30 kom noen venner av meg som skulle bli med til Oslo skisenter (Tryvann) for og bli med og driver på med vinteridrett. Det ble noen timer med kjøring, fint føre var det oppi der i dag. se film klipp av meg når jeg står på snøbrett under her?? i morgen blir det en rolig dag, trening med svømming og idrett med NERO Barna. Resten av uke kommer fort.. Ja da vil jeg ønske dere alle en videre fin uke!!
Se også bilder som jeg har tatt fra hagen her i dag. Det var 17 + ute i dag, alt av snø er nesten borte nå.
Klikk her for og se film av meg når jeg står på snøbrett i Tryvann -->
Johansen i kjent stil:)
Vår i vår hage:)
Tryvann på det beste:) sol og varme




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar