søndag 16. desember 2012

Er ikke lenge til julaften nå

Å du grønne glitrene tre, ja nå er det snart bare 7 dager igjen til julaften.
Ja den her helgen har gått kjempe fort den å, i dag tenner vi det 3 advent lyset (jeg har tent alle 4, er borte neste søndag) ja det her har hente i min helg, fredagen dro jeg oppover til Nannestad, der har jeg vært til i kveld nå. Fredagen ble en rolig kveld med tv, lørdagen ble det middag og kaker på Sørumsand til bestemora til gutta. Kjempe god mat og kaker der, jeg ble stappa mett hehe. Ja som dere sikker vet så har det kommet mye snø her, i går kom det meste i dag kom det bløt snø.  Se bilder under her? Lars og Emil + meg var ute i hagen til dem og bygde snø men og kasta snøballer på ettermiddagen i dag. Ellers så har vi hatt det hyggelig inne med tv-spill og mat. Ellers så har jeg ikke gjort noen mer i kveld. Uken som kommer skjer det litt også. I morgen blir en rolig dag med pakking og måking av snøen uten for her. Tirsdagen blir også en rolig dag, onsdag drar jeg hjem til Trondheim på juleferie. Så sånn ser uken min ut til nå, da vil jeg ønske deg og dine en riktig fin jule uke som kommer?


Kommet litt snø i helgen ja
Snø snø snø :)
Måking her i morgen ja:)

Snø snø atter snø:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar