torsdag 27. desember 2012

Helg og snart et nytt år

Hei og hå alle.
Ja da er jeg kommet hjem igjen til Hanaborg etter en knall jul hjemme til a mor, har for det meste tatt det med ro. Har vært en del på farten også, shoppet litt julegaver + hjulpet noen med pc sin. Julaften ble hjemme til mamma, der var vi mange som var. Koste og spiste mye mat, vi hadde en del pakker også. Vi brukte noen timer på å pakke dem opp hehe, 1 juledag slappet jeg for det meste bare av, var uten en tur på ettermiddagen ellers rolig. 2 juledag gikk først opp til mormor og morfar der fikk jeg litt mat og kaker, etter å ha vært der noen timer gikk turen til farmor og farfar der ble det og poteter til middag + kaker. Så jeg var stapp mett når jeg dro hjem. I dag har 3 juledag jeg for det meste bare pakket og gjort meg klar til flyturen ned til Oslo. Så det ble min siste flytur for dette året. Har vært litt for mange ganger oppi luften i år. I morgn skal jeg hjelpe noen med data og div andre ting, lørdagen blir det en rolig dag. Søndagen går turen opp til Nannestad til folket der.
Da vil jeg ønske deg og dine en kjempe fin helg!!






Pyntet til jul

Mamma og tante Sissel

spiser middag

Julegaven fra bror Mads

Skyper med søskenbarne mitt som bor i Nordfjordeid

Her var gaven fra bror, på toppen var det et kinderegg med penger inni :)
hehe.. fantasi han har

Mamma åpner pakken :)

Mads og mamma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar