torsdag 6. desember 2012

Snart jul

Da sier jeg bare Oppa is Gangnam style da har det blitt helg her på Hanaborg.
Ja på mandagen gikk turen til Nannestad, der var jeg meg på julegran tenning med gutta i en nabo barnehage. Det var kaldt opp mot 20 kuldegrader når vi sto der, etter 45 min kom nissen med ting til barna. Da hoppet vi bare inn i bilen og kjørte hjem. Tirsdagen var en rolig dag med data og el-innebandy trening , hadde med meg min gode venn Cato (se film av oss under her?) I går onsdag var jeg for det meste bare hjemme her og drev med data og hadde besøk. I dag har jeg drevet på med data data data. I morgen blir det å ta helge vasken, i helgen så blir det ut en tur på byen.. Mer har jeg ikke planlagt ennå. Jeg tar det som det kommer. Ja som du ser på kalenderen så er det ikke mange dagen igjen til julaften snart bare 17 dager igjen. Så da vil jeg bare ønske deg og dine en kjempe fin helg!! Kommer med oppdatering på søndagen. i wish you a good  snow weekend!

diesel var på besøk her søt hund


Kaldt og fint

Snø

Regner med at det blir en hvit jul i år



Vaskekosten som ligger tettet med snø

Hagen





Hvit og vakkert

Vinter himmelen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar