søndag 9. desember 2012

ja 14 dager igjen til julaften

Yes.. da er denne helgen snart over, 2 advent i dag.
fra og med i morgen så er det kun 14 dager igjen til julaften. Jeg gleder meg, Ja helgen min har det gått i et helt til i kveld, fredagen ble en rolig dag. Fikk fiksa litt på pc og slappet av, lørdagen gikk turen til julebord på Aker Brygge og musikk spilling etter på. I dag søndag har jeg for det meste tatt det med ro, men fra ettermiddagen har jeg vært på Fornebu. Spist god mat og badet etter på. Til uka som kommer så skjer det mye da også. I morgen (mandag) blir det data og julemiddag på kvelden (driver og feter meg opp til julaften hehe) tirsdagen går til data og trening med barna, resten av uke ser ut som at det blir det nok å driver på med. Ja da vil jeg ønske dere alle en riktig fin hviter uke videre! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar