søndag 2. desember 2012

Desember

Ja.. da er vi snart ferdig med første helgen i Desember
Ja i helga så har jeg gjort den del, fredagen var det julebord med. Lørdagen var jeg og hjalp 2 venner å flytte fra Fjellhamar til Råholt (Eidsvoll kommune) ligger like ved Gardermoen. Der var jeg ferdig sånn ut på kvelden. Så i dag har jeg hatt siste styremøte i foreningen jeg sitter i, etter det var ferdig så dro jeg til Oppsal der det ble innebandy spilling i 1.5 time. Så nå sitter jeg i god stolen og masser bena og høre på musikk. Ja uken som kommer blir det en tur til Nannestad, der skal jeg bli med gutta og tenne julegrana i barnehagen til dem. Der blir også litt El – innebandy trening med barna. Også data :) Ja nå er det – 15 grader ute her til meg kaldt ja, det er meldt det også i morgen. Så da er det bare og ta på seg shorts og t skjorte da?? Eller hva! Hehe Nei da vil jeg ønske dere elle en riktig fin vinter og jule uke!! Nå er det jo bare 22 dager igjen til julaften. Ho ho fra Hanaborg nissen her..

Tenner lys



Vakkert

Julegaver :)

Hanaborg nissen i sitt s





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar