torsdag 3. mai 2012

Snart helg :)

Yes.. da er det snart helg..vi er kommet godt i gang med mai :)  men ikke det blir ikke mye helg for meg, jeg blir boende på Gjøvik i helgen. Skal være med på en Samling for brukere, foreldre og foresatte med Øverby kompetansesenter, jeg skal være der for LTN det er også MS-forbundet i Norge og Støtteforeningen for Kreftsyke Barn (SKB) som skal være med på det.  Les mer her om det? LTN skal ha en stan som vi viser hva vi driver på med. Jeg har pakket kofferten full med refleksvester for barn, har med mange Seliuser med også + en del info brosjyrer. Så sånn blir min helg.  Så da sier jeg baren: ha en hyggelig helg alle sammen? jeg kommer med bilder fra det som skjer i helgen på søndagen eller mandagen.
Nå er vi oppe i snart 2000 treff på siden min, jeg regner med at det kommer bloggen min over i løpe av morgen dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar