mandag 28. mai 2012

Pinsa over for denne gangen


Da er pinsen over for denne gang, har hatt en kjempe fin helg med masse sol + at jeg har bada i Oslo fjorden. 21 grader var det i vannet. Ellers så har jeg blitt litt solbrent på noen deler på kroppen. Men har smurt meg inn i aftersun i noen dager nå, så i år ser det ut som at jeg får litt farge på kroppen. Om ikke mange dagen så er vi i juni, mai har gått fort også. Håper på at vi får litt mer sommer en vi hadde i fjor. I dag har det vært overskyet og kun 19 +. På lørdagen var det over 30 + i skyggen til meg her. Men om 2 måneder drar jeg ned til Bulgaria. Det blir 11 dager med varme og sol. Ja i morgen er det tilbake til normal hverdag. Jeg ønsker deg og fine en videre fin uke!!
Her ser du noen bilder av meg.

2 kommentarer:

  1. Godt du har kost deg i finværet i pinsa :)

    Kjekt med tur til Bulgaria!
    Takk for at du har laga link til mi side, tar du utfordringa eg har lagt inn der...? :)
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  2. Yes:) ja det ska bli fint med 11 dager i syden i sommer:) jeg skal prøve på å ta den:) skal se om jeg får tid i helgen:)

    SvarSlett