mandag 21. mai 2012

21 Mai 2012

Ja ja da har jeg kommet hjem etter 6 fine dager oppe i Trondheim.
Når jeg kom opp siste tirsdag var solen fint fremme, varmt var det også. Jeg gjordet ikke så mye den første kvelden. Var til min bror en tur og hilste på Junior og etter på dro jeg til en venn. 16 Mai ble det Lerkendal for og se Rosenborg mot Hønefoss det endte med tap til gutta. Etter på dro jeg bort en tur til tanten min. 17 mai var en dag med bare regn atter regn. Men jeg pyntet meg og dro til byen for og se på borgertoget med mormor og morfar. Etter det var gjort dro vi bort til Palmen for og spise 17. mai middag. Etter det dro jeg til farmor, farfar og tante der ble det også noen å bite i. når jeg kom hjem på kvelden den 17 var magen stapppp full av mat, jeg hadde ikke matlyst på noen timer etter det. 18 mai ble en rolig dag. slappet av for det meste, på kvelden gikk turen opp til noen venner av meg.  Lørdagen ble det by tur på meg, dro til Palmen der mormor og morfar ventet på med. Ble litt mat og drikke der før turen gikk hjemover. På kvelden var min bror på besøk med dame og hund. + at Ellen var der (god venninne av mamma). Mamma og Ellen lagde kjempe fin middag. Vi spiste og spiste. I går søndagen slappet jeg av for det meste, ute på ettermiddagen dro jeg og mamma ut til onkel og tante på Skatval (ved Stjørdal) Der ble vi i noen timer, når vi kom hjem ble det tv.
I dag dro jeg nedover igjen. Så resten av uken blir vel til og sole seg ute + trene med barna.

Ha en kjempe fin sommer uke alle sammen!!

Masse regn på 17 mai

Mormor og morfar




På Palmen og spiser

Her synges det.

Tante, farmor og farfar

Junior


Ellen ser godt på vinglasset :)

Junior har vært på besøk

Solnedgangen fra mamma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar