søndag 13. mai 2012

Ny uke om ikke så lenge

Hei å hå alle sammen, ja da er denne helga over.. men fy som det stormer uten for. Vindt og regn, er skikkelig værsyk nå. Det ser ut som at det går over i morgen. Da kommer sola litt, ja den her helgen har gått sin gant. Fredagen var det data, en tur ned til Personskadeforbundet LTN. Hentet masse reflekser til en barnehage.  + at jeg fikk i meg en ny massasjestol se bilder av den under her?
Lørdagen gikk turen til Nordstrand der jeg var sammen med han jeg er støttekontakt, resten av kvelden gikk med til litt øl og mat. I dag har timene gått til styremøte og div andre ting.
Så da vil jeg ønske deg og dine en kjempe fin uke!! håper på at det blir SOL 17. Mai.

Herlig starte på fredagen:)
Skål til verden
Sånn ser den ut:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar