mandag 30. april 2012

Snart mai da

YES.. da er vi kommet til den siste dagen i april. Mai here we come.  Helgen som var gikk jo kjempe fort. lørdagen var jeg til en gutt på Nordstrand, støttekontakt jobb. Vi var en tur i byen og etter på hjemme til han og familien. Etter jeg var til dem gikk turen ned til byen for noen øl. Så i går søndagen kom Calle (styremedlemmet i LTN Oslo) vi fikk brettet og pakket inne nyhets brev om hva som skjer av aktiverer i sommer. I LTN Oslo, vi bruket over 3 timer på det. Så etter det dro jeg til Oppsal for å spille innebandy med gutta, vi spilte i 2.5 time, svetta rant på oss alle. Jeg var hjemme sånn cirka kl 22. Så i dag har jeg for det meste slappet av, fikk gått en 6 km tur med naboen i kveld.
Da vil jeg bare ønske dere alle en riktig fin uke videre!! nå sitter jeg her med noen ØL + trance på g.
P.s så fyller min far (Gunder) 51 år og farmor (Svanhild) 81 år på torsdagen 3 mai, Gratulerer med dagene som kommer :)

Mai du er velkommen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar