søndag 6. mai 2012

Øverby kompetansesenter




Yes.. da har jeg kommet meg hjem etter en konge helg på Gjøvik med mange familier som var på seminaret på Øverby kompetansesenter.  Jeg kom opp til Gjøvik på fredags ettermiddagen, innlosjerte meg på Gjøvik Vandrerhjem – Hovdetun. Så ute på kvelden kom det en 8 til 9 familier med barn. Jeg hadde en avtale med en av de som jobbet med meg på Øverby for mange mange år siden. Jeg og han dro ned til CC MARTN Gjøvik sitt store kjøpesenter. Der ble vi noen timer. Jeg kom meg til sengs rimelig tidlig på kvelden. Lørdagen ble an aktiv dag fra tidlig morgen til send på kvelden. Alt startet kl 10 og var ikke ferdig før kl 21 på kvelden. Jeg og Gunn fra LTN Magasinet satte opp en stan med reflekser og bamser på som barna kunne ta med seg hjem.  Barna fra 4 til 12 år hadde en egen gruppe de fra 12 til 18 også. Foreldrene hadde også en gruppe. Se bilder under her? så alle var sprett over hele huset. Barna hadde mye aktivitet. Alt fra ballong kasting til hesteskokasting + fotball til slutt. Jeg var med på den gruppa + at jeg gikk litt rundt for å ta bilder. Alt ble avsluttet med disco på kvelden.  De fleste satt oppe til over midnatt og snakket. Så i dag har det gått i et siden kl 08 til 13, barna hadde klovnestreker mens ungdommen hadde sminke kurs og frisør på besøk . Der ble gutten også fiffa opp med sminke. Så etter det var over var det varm lunsj. Når vi hadde fått i oss litt mat var det på tide og ha avslutning med sang fra barna som de hadde øvd på. De var kjempe flinke. Så når klokken var 13 dro de fleste hjem til sitt. Så jeg vil takke Øverby kompetansesenter for det dem har fått til den her helgen. Ser at alle har hatt det gøy. Ja da vil jeg bare ønske dere alle en riktig fin uke videre?? her blir det data, trening og div andre ting som skjer.
+ at nå er bloggen min på over 2000 treff:) konge:)
Øverby
Meg og Selius




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar