torsdag 10. mai 2012

Da er denne uke snart over

Ja snart helg igjen.. blir ikke så mye helg på meg, men tiden flyr jammen meg fort for nå.
Ja på mandagen var det tilbake hverdagen med data. Det ble det for det meste hele den dagen. Tirsdagen dro jeg til Gardermoen der vi i LTN (Landsforeningen for trafikkskadde) skulle stemme over nytt navn. Det ble 44 mot 5 stemmer. Så nå heter vi Personskadeforbundet LTN. Etter vi var ferdig med avstemningen gikk turen ned til middag og dessert. Så når jeg kom hjem var det rett på trening med barna i Nerohil (Nedre Romerike Handicapidrettslag) Så når klokken var blitt 20.15 var jeg hjemme, da har jeg vært på farten i over 12 timer.  I går onsdag ble det data og et styremøte. I dag har jeg vært på Nannestad. Jeg dro ditt sånn ved 12 tiden. Jeg og gutta (Emil 4,5 år og Lars 1,5 år) hadde det kjempe gøy. Jeg ble der til kl 20 i kveld. Så nå sitter jeg her og skrive i bloggen og hører på trance. I morgen blir det en tur til Personskadeforbundet LTN og middagen med noen venner på kvelden. Lørdagen skal jeg til en gutt som jeg er støttekontakt for på Nordstrand, søndagen blir det styremøte i Personskadeforbundet LTN Oslo Fylkeslag. Så er det jo bare 7 dager igjen til 17 mai, i år blir den oppi Trondheim med familie og venner der. På mandagen som var, så jeg et ekorn som gikk på strømkabelen ved meg her. Se bilder av den under her?
Da vil jeg ønske dere alle en kjempe fin helg!

Ble nok litt skremt

Her løper vi

Ka f skjer du på meg for?? hehe

På tur




Da springer vi andre veien.

Personskadeforbundet LTN og Leder Kjell som står på talerstolen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar