lørdag 2. juni 2012

Da er vi kommet i juni

Yes.. da er den her uka snart over.. når er vi kommet i juni, kun 6 måneder igjen til jul. mai gikk fort. Juni startet med en kaldt nord vind. Men oppi der jeg kommer i fra kom det snø i går, jeg er glad for at jeg bor i sør. Uka her har gått fort. Data og barn har stått for det meste på lista. I går var den en by tur, i dag var jeg og klatret med noen venner av meg like ved Skedsmokorset. Der ble det klatring og grilling av pølser og en god del prat. I kveld har jeg bare slappet av med en Corona og sjokolade + trance musikk. I morgen blir det og ta det med ro. Så er vi i en ny uke snart.. Tiden flyr når man har det gøy??
Ha en videre fin helg og uke folkens?? Har ikke fått tatt noen bilder den her uken, men kommer sterkere tilbake med bilder om ikke så lenge
Ellers så er det bare og glede seg til 2014, da kommer Lillyhammer 2. Les mer her?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar