søndag 30. juni 2013

Da er vi om kort tid i Juli

Da er varme juli her om ikke lenge.
Nå får vi håpe at sommeren kommer, er litt lei av det opp og ned været som har vært. Håper på litt varme vær i juli. Ellers så har helgen gått sin gang den, fredagen var en rolig dag, middag med venner på kvelden. Lørdagen gikk turen til Rikshospitalet der jeg var sammen med Lars C på Barneavdelinga der. Vi fikk 11 timer sammen der.. Fikk gått mange turer med han utenfor sykehuset. Etter å ha vært der dro jeg til en dj jobb.. som varte i noen timer før jeg kom meg hjem å neste rett til sengs. I dag søndag sov jeg lenge. Når jeg våknet var det bare og skrelle potetene til jeg fikk middags besøk på ettermiddagen, jeg lagde kjøttkaker i brunsaus. Det ble en fin middag. Etter det ble det litt trening før jeg besøkte en venn på Hanaborg. Nå venter jeg på ei ny uke, i morgen blir det noen timer på Rikshospitalet samme på tirsdagen. Onsdagen blir det å være sammen med noen venner.. Torsdagen er det 4. Juli. Da blir det AMCar Treff ved Varemessa på Lillestrøm, Da får jeg ønske dere alle en fin starte på juli!

Bilde som henger på veggen på Rikshospitalet

Pus koser seg:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar