søndag 23. juni 2013

Ny uke med masse nye muligheter

Da går vi mot en ny uke.. Helgen går for fort innimellom.
Ja på fredagen hadde jeg en lang dag, hjalp til med fiberkabel installasjon frem til kl 14. Da gikk turen opp til Rikshospitalet Oslo, der jeg var til en gutt som ligger inne der. Etter å har vært der gikk turen ned til Rådhusplassen der det var VG lista med mye bra musikk. Men det regnet som fy når jeg var der... Lørdagen gikk til Nannestad der Emil Andre hadde sin 6 års party med sine venner fra barnehagen. Barna som kom hadde det kjempe artig. Etter å ha vært der dro jeg ned Stabæk og ble der til i dag. Så nå venter jeg på en ny uke med masse som skjer. Da får jeg skrive på nytt som jeg har skrevet det siste året: Ha en fin uke alle sammen! 

Været uten for Riksen på fredagen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar