torsdag 20. juni 2013

Helgen er her snart

Da går vi mot helg igjen.. husk på søndag er det Sankthans aften. Den her uken har gått i litt data og hadde den siste barnetegningen før sommeren. Ellers så har jeg fått åpent bassenget i hagen her, badet på mandagen, se bilder under her? Tirsdagen gikk til data og trening, + at jeg var en liten tur innom Shell på Kolbotn, der var jeg sammen med Lilleborg Roadshow de som selger JIF Bilshampo. Der traff jeg Pekka Lundefaret og litt ute på dagen kom Vinni en tur innom også. Jeg hadde med meg stan til Personskadeforbundet ltn Oslo. Vi fikk snakket med mye folk og delt ut Seliuser.  Eller så har uken vært rolig, merker at det er snart sommerferie. Solen skinner ute og varme er på topp for tiden her på Hanaborg. I morgen fredag skal jeg på VGlista topp20 konsert på Rådhusplassen i Oslo. Lørdagen blir det barnebursdag til Emil Andre, han fyller 6 år. Søndagen blir nok en rolig dag.. slappe av. Så da får jeg ønske deg og dine en kjemp fin helg!!

Så godt :)



Bursdags korte til Emil i år:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar