søndag 16. juni 2013

Ny uke jippi

Hei alle sammen
Ja da er vi på vei inni en nye sommer uke. Uken som har vært har gått knallfort for meg, uken har for det meste gått mest til data og trening, på lørdagen var jeg innover til Oslo for å bli med på Stolthetsparaden 2013, der traff jeg mye kjent folk, Stian Blipp hadde en fint show før min gode venn Vinni kom ut på senen og sang mange av sine låter til oss, se bilder under her?? Kjempe artig og synge med Vinni. Etter han var ferdig å synge gikk vi i tog opp mot Grünerløkka. Etter det ble det middag på oss like uten for Sentrum Scene. Etter det dro jeg hjem og fikk tatt det med ro, i dag søndag var det Tusenfryd dag med forbundet. Det møtte opp 33 medlemmer som fikk en fin dag med masse kick. Se bilder under her? Til uken så skjer det litt da også, data og trening + noen turer til Rikshospitalet for jobb. Da vil jeg ønske dere alle en kjempe fin uke!
Lars C og mor

Tømmerrenna med fam Nordheim





Gøy det her ja:) litt våte ble vi


hehe.. knall gøy med barna:)

Larsen koser seg i fin været på Tusenfryd



Emil Andre hadde en kjempe dag:)





stolthetsparaden 2013 med gode venner

Stian Blipp


Vinni synger for oss



Barcelona :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar