fredag 28. juni 2013

Da er vi snart i juli folksnes

Siste helgen av juni er her nå, juni har gått i fra meg, nå er det fleste folk i Syden der de får sol og varme på kroppen. Mens noen av oss er igjen i Norge og nyter det været vi har her. Mandagen fikset jeg litt data, etter det var gjort gikk turen opp til Rikshospitalet der jeg var i noen timer. Tirsdagen ble en rolig dag, samme med onsdagen. I dag har jeg vært opp til mine venner på Nannestad der jeg hadde mange timer med folket der. I dag er det en spesiell dag, Emil Andre fyller 6 år. hva skjer i helgen, i dag (fredag) middag med noen venner, på lørdagen blir det noen timer på Rikshospitalet. søndagen blir en veldig rolig dag, får middags besøk :) Da får jeg ønske deg og dine en kjempe fin helg! 


Vinn tur til Bulgaria ved og klikke på bilde?

Sommerfoto av meg:)
Sommerfoto jeg har laget:)
Lillestrøm stasjon tatt 27 juni



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar