torsdag 4. juli 2013

Sommer helg i vente

Da er vi kommet i godt gange med juli, første del av uka har jeg vært en del på Rikshospitalet med en gutt. Han ble utskrevet på tirsdagen, det syns han nok var kjempe godt. I går onsdag ble det litt data så til Nannestad på ettermiddagen, ble der til i dag (torsdag 4 juli) Gratulerer med dagen alle Amerikanere. Den ble feiret med cab kjøring i Lillestrøm i kveld, solen var ikke tilstede som den har vært de siste 8 åren jeg har vært med på AmCar treff. Men sånn er jo været, vi får inn mot en helg med mye sol og varme (klapp klapp) I helgen blir det litt styr også, skal ha besøk av noen venner + jeg må vaske litt til min mor kommer over helgen på en visit. Det skal bli hyggelig. Da vil jeg ønske deg og dine en kjempe fin helg i møte!



Hvordan bil skal man velge??
Sitter godt i Mercury Park Lane 1966
Molly Pettit og meg ved Varemessa Lillestrøm 4 juli
Mange fine bilder som var her i dag :)
Boys are boys :) hehe
Min gode venn Kai sin Mercury :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar