torsdag 28. mars 2013

Påskehelga

Da kan vi si at påskehelgen er her
En ting, påskeferie blir i Tronhjem i år, satt på med søskenbarnet mitt oppover på søndagen. Mandagen ble det et treff med en kompis, før jeg overrasket mormor og morfar med og spørre om jeg kan ta meg en tur. Morfar var litt små sjokk, han og mormor viste ikke at jeg skulle komme hit på påskeferie. Jeg dro opp til de på Lade, fikk kaffe og kakker. Så ringte jeg mamma og sa at jeg er kommet til Trondheim, hun sa herregud. Hehe en stor overraskelse.  Tirsdagen gikk bare til å være sammen med familien. Onsdagen ble det planlegging av 60 års dagen til min tante, hun fikk en stor overraskelse når hun kom hjem fra jobb. Da satt 6 stykker som satt muse stille i sofaen og jeg fikk sprekke ballongen, tanten min skvatt bra. Vi fikk spist kakker og drikke kaffe. I dag torsdag har jeg for det meste slappet av ene tanten min, vi dro opp til farfar en tur. Etter noen timer der så gikk turen til middag. Etter det gikk tur ned til farmor, der ble jeg i noen timer før jeg dro innover til mamma. Så nå sitter jeg her. Blir godt å være til a mor i noen dager. Da vil jeg ønske alle en kjempe fin påskehelg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar