tirsdag 12. mars 2013

Forkjølelse

Bilde jeg lagde på søndagen :)
Hei og hå alle lesere
Grunnet sykdom (forkjølelse) så har jeg ikke giddet å skrive i bloggen på søndagen. Ble nok smittet av noen barn for litt over 1 uke siden. Men er mye bedre i dag.. bare litt som henger igjen. Så på fredagen som var dro jeg og pakke med inn på hotell i Oslo, hadde et kjempe fint likemanns møte på fredag s kveld. På lørdagen var jeg blitt helt sløv, hostet og nøys (Nyser) som bare det. Jeg pakket sekken og dro hjem på kvelden, var ikke i form til å holde ut søndagen der. Når jeg kom hjem var det bare og legge seg og sove ut, jeg sovnet først i stolen på stua hehe. Sov sånn cirka 12 timer den natta, så søndagen ble bare til å holde seg inne. Mandagen ble det også bare inne dag, har drikke mye vann og spist mye vitaminer.  Så i dag (tirsdag) er formen mye bedre 100 ganger bedre. Så i morgen blir det nok en tur opp til Tryvann stå på snowboard. Kommer med mer på torsdagen?? Da får jeg vel ønske deg og dine en kjempe fin uke videre!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar