torsdag 7. mars 2013

Da er det snart helg

Bilde tatt fra tbanen, til venstre ser du toppen på Holmenkollen
Da er det snart helg igjen:)
Uken har også gått i et, mandagen var det data og snowboard på Tryvann. Resten av kvelden fikk jeg gjort litt bilde design. Tirsdagen ble det noen møter og data før turen gikk til Rolvsrudhjemmet for barne svømming, etter 1 timer der dro jeg bort til 1.5 time med friidrettstrening med barn. Resten av kvelden ble det rolig hjemme. I går onsdag gikk turen til Asker for et møte, resten av dagen ble til bilde design. I dag har jeg for det meste vært på Thon Hotel Arena i Lillestrøm der jeg har stått på en stan for organisasjon jeg sitter i, etter 5.5 time der gikk turen til årsmøte i NERO HIL (Nedre Romerike Handicapidrettslag) deg gikk kjempe fint. Hva skjer i helgen, ja først får jeg gratulere dere kvinner med kvinne dagen som er i morgen 8 mars. I morgen skal jeg sitte noen timer på stan på Thon Hotel Arena før det blir en helg med likemanns kurs. Da vil jeg ønske deg og dine en kjempe fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar