søndag 17. mars 2013

Snart påskeferie

God kveld alle sammen
Ja da er det bare 1 uke til påsken starter og 14 dager til vi stiller klokken. Men først vil jeg si at det er 4 år siden i dag 17 mars at jeg og min trekkspillende tante Hildegunn var på audiens til Hans Kongelige Høyhet Harald :) Husker det som at det var i går.. fikk servert kanapeer og champagne :) + fikk snakket litt med kongen.
Ja på fredagen gikk turen opp til Nannestad der jeg var sammen folket der, lå over der 1 natt. Hadde det kjempe kult med gutta. Når jeg kom hjem i går var det bare og forbedre til styremøte som ble avholdt i dag til meg. I dag søndag var det styremøte, vi fikk tatt opp mange saker. Så nå er sommeren klar for mange aktiviteter. Etter vi var ferdig, gikk turen til Nannestad der jeg fikset en data til ei, etter på gikk turen innom Moreppen der jeg fikk servert kakke og hilst på gutta. Nå driver jeg og skrive om noen brev ++. Uken som kommer skjer det litt også, i morgen mandag blir det møter og Tryvann. Tirsdagen data og svømming med barn. Onsdagen møter og rett opp til Tryvann for og stå på snowboard i noen timer. Da vil jeg ønske alle en riktig fin uke som kommer! Håper på påska solen kommer frem.


Snart påske her på Hanaborg

kvikk lunsj 6 pack til kr 19.50 på butikken løp og kjøp!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar